- Sklep
- REKLAMACJE/ZWROTY
REKLAMACJE/ZWROTY
REGULAMIN ZWROTU TOWARU/PRZEDMIOTU :
- Zwrotu zakupionego towaru można dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zakupionego produktu.
- Do przesyłki należy dołączyć Formularz Zwrotu Towaru ( załacznik o nazwie: Formularz zwrotu_załącznik nr 2) oraz dokument zakupu ( faktura/paragon). Bez powyższych dokumentów nie ma możliwości zwrotu należności.
- Koszty transportu zwracanego towaru pokrywa Kupujący.
- Sprzedający na zwrot należności ma 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. Należność zwracana jest na podany w Formularzu numer rachunku bankowego.
- Sprzedający może przyjąć tylko produkt pełnowartościowy co oznacza, że produkt powinien mieć nieuszkodzone opakowanie producenta, metki i nie może być eksploatowany przez Kupującego.
- Jeżeli Kupujący otrzymał dokument sprzedaży w postaci faktury zobowiązany jest w Formularzu Zwrotu Towaru podać adres poczty elektronicznej, na który przesłany zostanie dokument korekty oraz w odpowiedzi zwrotnej potwierdzić fakt jego otrzymania. Podanie adresu email jednoznaczne jest z wyrażeniem zgody na przesłanie dokumentów drogą elektroniczną.
- Zwrotów należy dokonywać na adres Sprzedającego:
Nordstar Sp. z o.o
Podleśna 20, 78-600 Wałcz
+48 67 348 57 40
REKLAMACJE
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@nordstar.com.pl , ecommerce@nordstar.com.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy:
Nordstar Sp. z o. o
76-600 Wałcz , Ul. Podleśna 20
+48 67 348 57 40
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
-imię, nazwisko,
-adres,
-adres e-mail Kupującego,
-datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
-uzupełniony formularz zwrotu według instrukcji powyżej *"REGULAMIN ZWROTU TOWARU/PRZEDMIOTU".
-dowód zakupu (paragon/faktura)
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

