Szukaj
Menu Menu
Konto Konto
ROBJET
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Szukaj
Menu Menu
Kontakt Kontakt
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

REKLAMACJE/ZWROTY

REGULAMIN ZWROTU TOWARU/PRZEDMIOTU :

  1. Zwrotu zakupionego towaru można dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zakupionego produktu.
  2. Do przesyłki należy dołączyć Formularz Zwrotu Towaru ( załacznik o nazwie: Formularz zwrotu_załącznik nr 2) oraz dokument zakupu ( faktura/paragon). Bez powyższych dokumentów nie ma możliwości zwrotu należności.
  3. Koszty transportu zwracanego towaru pokrywa Kupujący.
  4. Sprzedający na zwrot należności ma 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. Należność zwracana jest na podany w Formularzu numer rachunku bankowego. 
  5. Sprzedający może przyjąć tylko produkt pełnowartościowy co oznacza, że produkt powinien mieć nieuszkodzone opakowanie producenta, metki i nie może być eksploatowany przez Kupującego.
  6. Jeżeli Kupujący otrzymał dokument sprzedaży w postaci faktury zobowiązany jest w Formularzu Zwrotu Towaru podać adres poczty elektronicznej, na który przesłany zostanie dokument korekty oraz w odpowiedzi zwrotnej potwierdzić fakt jego otrzymania.  Podanie adresu email jednoznaczne jest z wyrażeniem zgody na przesłanie dokumentów drogą elektroniczną.
  7. Zwrotów należy dokonywać na adres Sprzedającego:

 Nordstar Sp. z o.o

Podleśna 20, 78-600 Wałcz

☎    +48 67 348 57 40

 

REKLAMACJE

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@nordstar.com.pl , ecommerce@nordstar.com.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy:

Nordstar Sp. z o. o

76-600 Wałcz , Ul. Podleśna 20

☎   +48 67 348 57 40

 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:

-imię, nazwisko,

-adres,

-adres e-mail Kupującego,

-datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

-uzupełniony formularz zwrotu według instrukcji powyżej *"REGULAMIN ZWROTU TOWARU/PRZEDMIOTU".

-dowód zakupu (paragon/faktura)

 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl